torstai 15. elokuuta 2013

Arkea

Tää on ihan normaalia arkea, koulussa mulla menee suurin osa päivästä.
Tänäänkin oli vaan niin rasittava päivä, kun oli vaan teoriaa 6 h. Samassa hikisessä paikassa istuttiin ja kirjotettiin.
 
No onneks mulla oli sentään Heli, Justiina ja Heini seurana :) Loppu päivästä jutut oli kyllä taas sitä luokkaa, että voi hyvää päivää :DD
Mirkakin soitti mulle, ja mulla on sitä ihan hirvee ikävä, vaikka se onki ollu vasta 2 pv pois.
Mitenkäs sitten kun meijän koulu loppuu kokonaan :(
 
No sitten koulun jälkeen tulin kotiin ja kattelin telkkaria.
Sami tuli vähä ennen kolmea koulusta ja sitten puol neljän maissa rupesin laittaa porukoille ruokaa, kun ne tuli töistä.
Emmä sitten kauaa kerenny kotona olemaan, kun pääsin hierontaan iskän puolesta! Kiitos isukki♥ (:
Sitten sellanen tunnin hieronta, aah ihanaa pitkästä aikaa, niska olikin jo ihan jumissa :/
 
Nyt kirjottelen tätä postausta ja tämän jälkeen selaan facea ja kun kello tulee 20.05 niin mä rupeen kattoo katsomosta Kauhukeittiötä :)
Gordon Ramsay♥ Ihana mies!
 
Sen jälkeen sitten nukkumaan, että jaksaa huomenna kouluun istumaan 6 tunniks.
Illalla sitten kylille ft. Sami ja Tiia
ja sitten nään Sinin pitkästä aikaa♥
Mulla on sille niin paljon kerrottavaa, niin hyviä kun huonojakin asioita :)
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti