maanantai 18. marraskuuta 2013

Piiitkäää odotusta....

On taas hiukkasen vierähtäny aikaa siitä kun oon postannu viimeksi, mutta eipä tässä nyt oo mitään inspiraatiota ollukaa kirjottaaa :P

Mutta emmä oikee tiiä mistähän mää ny alottaasin...

Nojoo tosiaan aika on menny ihan vitun nopeaa, koska pian on jo 3 jakso koulussa ohi... ja puol vuotta käyty jo toisesta vuodesta :)

jöö... keittiölle menossa.

ja eiköhän sitä eniten oota että pääsis pois tuolta koulusta, vaikka sitten taas miettii, että sitten ei nää noita ihania ihmisiä, joka päivä♥ :c

Mutta kyllä me aijotaan pitää yhteyttä! Onneks facebook ja puhelimet on keksitty :)

TJ 52 pv!! Thaimaa Phuket, Karon Beach♥ 


Phuket Ocean Resort


Tonne sitä sitten mennään! 2 vko♥ eli siis 9.1-24.9.2014
Reisusta tulee varmaan aika mielenkiintonen, mutta kattellaan sitten ku pääsen sinne :) Kuvia tulee varmaan räpsittyä muutama, taino jos mun tuuri on samanlainen kun aina niin se kamera on kämpillä kun sitä tarvittas ! :P

Ja jatketaan.... Olen huomannut että jälleen kerran minulle on iskenyt ihan tajuton tatuointikuume! Ja oon tässä surffaillu netissä ja ettiny tietoo että missä Thaimaassa ois sellanen paikka että vois käydä ottamassa.. :)


Oon tässä ajatellu että ottasin kukkia :)

 

Tossa ois ny muutama kuva :) mutta en tosiaankaan mee vannomaan että otanko vaiko en. ja kun sitä ei ikään tiiä kun mä saan päähäni jotakin :D Mutta Thaimaassa ois paljon halvempaa ottaa tatuointi, koska siellä tehää tuntihinnalla joka on noin about 100e tunti eli niinku 4 268 bahtia, että hinta ei todellakaan ole paha :)

Tuossa on linkki jos jotakin kiinnostaa :)
 http://www.minnethaimaassa.com/hyva-tietaa/hyva-tietaa-tatuointi-thaimaasta/#

Mutta joo... nyt taidan lopettaa tämän kirjoottamisen
 
 
Kiitos jos jaksatte lukea tämän :)
♥: S


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti