perjantai 7. helmikuuta 2014

Thaimaa

Ajattelin tässä nyt kirjottaa siitä mun kahden viikon Thaimaan reissusta.
Joo tosiaan. Torstaina 9.1 olin valmistautunut heräämään seittemältä. Laitan ihteni ja sitten 10 aikana lähetään ajamaan kohti lentokenttää. Joo ei siinä mitää nousin kyllä, mutta sain kuulla lento 6 h myöhässä... lähtö siirtyy...

Mutta kuitenkin matkaan sitten päästiin klo: 15.00

Mitä nyt voi sitten kuvitella monen tunnin linkka matkasta ja jännityksestä...


ABC:llä pysähtyminen. Tunti vielä matkaa lentokentälle.

 
Sitten päästiin lentokentälle ja alettiin menemään kaikkiin mahollisiin turvatarkastuksiin ja pikkuhiljaa rupes jännitys nousemaan :c

Mentiin sitten oottaa... No ei päästykää lähtee 00.55 kun lentokonetta ei ollu vielä siivottu.
Loppuviimein päästiin koneeseen ja noustiin n. klo 01.20 ilmaan. Matka kohti Thaimaan Phukettia alkoi!

Perillä Phuketin lentokentällä oltiin Suomen aikaa n. klo 12.00 että sitten siellä kello on 5 tuntia edellä eli 17.00 siinä sitten alkoi reilun tunnin bussimatka kohti meidän hotellia.

Päästiin huoneeseen ja purettiin laukut, syömään ja sitten nukkumaan.

Rannalla ja altaalla makoilua se koko 2 vko melkein oli, mutta kyllä mä nautin täysillä♥!

 
 
 
 
 
 
Muutamana iltana lähettiin sitten käymään Patongilla keilaamassa ja baarissa...
Joskus kyllä sitä saa sitten hävetä ihteään, mutta kerrankos sitä.

Siellä kierreltiin ja kaarreltiin, syötiin hyvää ruokaa ja nautittiin 2 vkoa. Hyvässä porukassa :)
Mahtava reissu! Sitten kun se on mahdollista niin uudestaan♥!
Ja niinkun moni sanoo että kun Thaimaahan menee niin siihen rakastuu ja minä rakastuin ♥___♥

Mutta kiitos kun luit tämän, jos luit :D mutta nyt loppuun muutama kuva :)

Mun rantapoitsu♥
 
♥ miss you
 
 
Se teki mulle pilleistä ruusun♥
 
 
 
Ostettiin ämpäri ku pullot ei enää riittäny :D
 
Lähikuva ämpäristä.
 
Kasvohoito... aah!
 
 
 
Kiitos kaikille jotka oli mukana reissussa ja teki siitä ikimuistoisen♥!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Hyvin kerrottu ja jossain vaiheessa tuntu, että ois ollu itekki mukana tuolla reissulla! :'D

    VastaaPoista
  2. Haha :D Nojoo pitihän mun ny ees yrittää kertoa jotaki :D

    VastaaPoista