torstai 27. maaliskuuta 2014

Kuule beibi, me tavataan vielä

Ajatella että Thaimaan reissusta on nyt jo yli 2 kuukautta.
Aika menee niin äkkiä, mutta emmä mitään oo unohtanu.
Eniten varmaan oon Sonia kaivannu...
 
Viimenen päivä Thaimaassa, seuraava päivä lentokoneessa ja seuraavat viikot suomessa oli yhtä helvettiä.
Kun ihmiset kyseli tai joku sano jotakin, niin itku tuli.
Ei sille vaan mitään voinu. Ikävä oli sillon todella kova ja on edelleenkin.
 
Tässä on jo laskettu että Tammikuussa 2016 mä voin lähteä ja olla vaikka kuukauden siellä, lupasin Sonille että mä tuun takas :) ja niin aijon myös tehdä.
 
 
Viimesenä päivänä Patong Beachillä eli 22. tammikuuta, en voinut kuin hymyillä.
Ekaa kertaa oli se fiilis että se ihminen veti puoleensa ja tosissaan :)
Poitsu kanto laukun tuolin luo, toi toisen varjon ja juomista.
Tiesin aina että missä Son menee kun kuulu viheltely ja laulaminen.
Jossakin vaiheessa minä nukahin aurinkotuoliin... Herään siihen kun Son painaa kätensä mun silmille.
Nostan sen kädet pois. Katsekontakti. Niin lämmin katse jota ei vaan voi unohtaa♥
Voin kyllä sanoa että se oli kyllä rakkautta ensisilmäyksellä, nyt moni varmaan ajattelee siellä lukiessaan että miten se on mahdollista, mutta voin sanoa että kun kaikki muutkin rantapojat huomas ja meidän porukka huomas että se oli kyllä♥
Se kolahti
Ihmettelin että mitä se teki pilleillä, mutta sain kyllä pian tietää :)
Son teki mulle ruusun mehupilleistä♥
 
Siinä se ny sitten on. Kyllä se tietää mistä väristä mää tykkään♥!
 
 
 
Kun tuli pois lähdön aika, niin Son tuli siihen ja halas.
Lähti halaamaan muita ja kyseli että tullaanko seuraavana päivänä takas. Paula kerto ettei me enää tulla, kun pitää kotiin lähteä.
Mun silmiin nousi kyyneleet.
Son tuli vielä mun luo, muut sitten lähti jo kävelemään ja kattelee tuktukkia.
Katottiin toisiamme silmiin. Itku tuli molemmilta.  
Halattiin siinä viimesen kerran.
Son sano mulle: Take care of your self♥
Käskin sitäkin pitämään itestään huolen.
Lähin itkien pois... Käännyin kattoo vielä viimesen kerran ja hymyilin.
 
love♥
 
 
~Mä tuun kylmästä lämpimään
Aion tulla viereesi kömpimään
Ja vaikka ootkin kaukana siellä
Kuule beibi, me tavataan vielä~
 
~Minä olen vieras maa
Sinä puhut vierasta kieltä
Emmekä me muukalaiset toisiamme osaa~
 
~Me pystymme kasvamaan
Katso mua kuin aikanaan
Sama se mistä
Me kotoisin ollaan
Koti on tässä~
 
 
 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti